Jdi na obsah Jdi na menu
 


Valtra Serie N

OBECNÉ

Serie N - vyjímečná všestrannost

Serie N je poháněna spolehlivým Valtra čtyrválcovým motorem SisuDiesel. Jako výsledek kombinace vysoce výkonného a přitom relativně malého motoru mají traktory Serie N krátkou skosenou kapotu. Výsledkem je kombinace vynikajícího výhledu a extrémní ovladatelnosti.

N Serie je vynikají v kombinaci s čelním nakladačem. Čelní nakladač může být namontován na traktor přímo ve výrobě – Valtra dodává vlastní nakladače pro tento typ traktoru Valtra 45, 50, 55 nebo 65.

Jsou dostupné tři základní verze traktorů Serie N
N Classic s mechanickou převodovkou a mechanickým ovládání hydrauliky
- 24 + 24 rychlostí/řazení pod zatížením
- 36 + 36 rychlostí s plazivými rychlostmi
- mechanické ovládání pojezdu dopředu a dozadu
- mechanické ovládání hydrauliky

N HiTech s elektronicky řazenou převodovkou a mechanicky ovládanou hydraulikou
- 24 + 24 rychlostí/řazení pod zatížením
- 36 + 36 rychlostí s plazivými rychlostmi
- elektronické ovládání pojezdu dopředu a dozadu
- mechanické ovládání hydrauliky

N Advance elektronické ovládání pojezdu vpřed a vzad v kombinaci s elektronicky ovládanou hydraulikou
- 24 + 24 rychlostí/řazení pod zatížením
- 36 + 36 rychlostí s plazivými rychlostmi
- elektronické ovládání pojezdu dopředu a dozadu
- elektronické ovládání hydrauliky
- automatické řazení
- ovladač vnějších okruhů hydrauliky integrovaný v ruční opěrce

MOTOR

Nová generace motorů Traktory Série N jsou poháněny čtyřválcovými motory SisuDiesel. Točivý moment vzrostl přibližně o 10 % v porovnání s předchozími modely. Dva nejvýkonnější traktory Serie N jsou nyní vybaveny vstřikováním paliva Common Rail a zvýšením výkonu motoru při transportu [transport boost] a při využití vývodové hřídele.

Výkon řady motorů používaných pro Série N je od 88 do 152 koní s navýšením až do 160 koní. Nejvýkonnější motory osazené v traktorech N 121 a N 141 používají Elektronický management motoru (EEM3) a common-rail vstřikování. Řadu motorů pro traktory Série N doplňuje mimo jiné také výkonný a ekonomický motor N 111e Ecopower.

Common-rail motory (Citius)
Díky technologii Common Rail je chod motoru klidný i v nízkých otáčkách. Motor velice pružně reaguje na změny plynového pedálu. S výkonem 152/160 koní a vysokým zdvihem je Serie N s 4,9 litrovým motorem 49CWA extrémně kompaktní; stejná velikost jako u ostatních traktorů N Serie. Motory Cirius Serie N splňují emisní normy Tier3/Stage3A

Extra výkon a úspora paliva
Maximální výkon motoru Citius 49CWA je dosažen již při 2000 ot/min. Transportní navýšení výkonu při rychlostech H2, H3 a H4 dosahuje hodnot od 144 koní u modulu N 121 až do 160 koni u modelu N 141. Novou vlastností jsou tzv. „šetřivé otáčky“ u modelů Common Rail: je-li zatažena ruční brzda, otáčky motoru automaticky klesnou na 650 ot/min.


Snadný přístup při údržbě
Běžná servisní místa jsou velice snadno dosažitelná. Odklápěcí kapota se snadno zdvihá a umožňuje volný přístup k chladícímu systému, olejovým a palivovým filtrům. Nový filtr sání vzduchu je také snadno dosažitelný a lehko vyměnitelný.

 

PŘEVODOVKA

Možnosti řazení Tři řady Serie N jsou vybaveny různými převodovkami: verze Classic má standardní synchronizovanou převodovku s řazením pod zatížením. HiTech verze obsahuje reverzaci pod zatížením, elektronickou spojku a řazení pod zatížením. Nejvyšší model Advance má jednopákovou elektro-hydraulicky ovládanou převodovku.

N Classic převodovka 24 + 24 (36 + 36 volitelně)
Modely Classic jsou vybaveny se synchronní převodovkou. Mechanicky ovládaná převodovka obsahuje tři rychlosti řazené pod zatížením a synchronizovanou reverzací to umožňuje řazení 24 rychlostí vpřed a 24 rychlostí vzad. Plazivé rychlosti jsou volitelné (36 + 36).

N Hitech převodovka 24 + 24 (36 + 36 volitelně)
N Hitech převodovka má silnou, snadno ovladatelnou elektronicky řízenou převodovku umožňující snadné a hladké řazení rychlostí a změny směru jízdy. HiTrol turbo spojka je volitelná pro modely HiTech a Advance až do 133 koní (nelze pro N 111e). HiTrol turbo spojka znamená snadné rozjezdy i s velkým zatížením nebo na kluzkém povrchu.

N Advance převodovka 24 + 24 (36 + 36 volitelně)
Jako na HiTech modelech mají i Modely Serie N Advance elektronicky kontrolovanou převodovku. Navíc je automatizované řazení mezi skupinami.

 

HYDRAULIKA

Univerzální hydraulika

Výkon hydraulické soustavy je od 73 l/min (200 bar) až do 115 l/min (200 bar) u modelu Advance. Časování a průtok hydrauliky Advance může být programováno. Hydraulika o výkonu 73 l/min je vybavena mechanickými ventily vnějších okruhů, zatímco hydrauliky o výkonu 115 l/min je osazena variabilním pístovým čerpadlem (load-sensing) s elektronicky ovládanými vnějšími rozvaděči. Snímání průtoku hydrauliky u modelu Advance splňuje všechny požadavky nejmodernější závěsné techniky. 100 % elektronické ovládání hydrauliky je v této třídě traktorů unikátní.

Výkoná Advance hydaulika
Valtra je leader v inovacích a bezpečnosti. Integrované ovládání v nové ergonomické opěrce ruky s velkým displejem. Ovládání hydraulických funkcí je velmi jednoduché. Nový systém umožňuje ovládání čelního nakladače nebo předního závěsu pomocí integrovaného ovladače (joystiku).

Snadné naprogramování průtoku umožňuje obsluze jednoduché ovládání závěsné techniky.

1) Běžný mód: (průměrný výstup): Průtok a časování mohou být nastaveny samostatně na jednotlivých rozvaděčích.

2) Test mód: (nízký výstup): tento mód je užitečný při spojování závěsné techniky. Funkčnost strojů může být snadno zkontrolována pomocí tohoto programu.

3) Maximální výstup: Tento mód je užitečný, když je nejdůležitější rychlost. Např. při sklápění a spouštění přívěsu nebo jiného podobného nářadí.

 

 

KABINA

Ergonomická kabina Kabina traktorů Serie N byla vyvinuta z kabin modelové řady T. To poskytlo dostatek místa obsluze, excelentní ergonomii a dveřmi z jednoho kusu skla vynikající výhled. Podlaha kabiny je plochá a sedadlo řidiče může být otočeno o 180°. Nadstandardní komfort může být dosažen automatickou klimatizací.

Zlepšené odpružení kabiny
Modely Advance mohou být vybaveny odpruženou kabinou s volitelným dvoubodovým odpružením. Zatímco přední část kabiny je uchycena v rámu, zadní část je v rozích připevněna pomocí tlumičů a vinutých pružin s torzní tyčí zamezující bočnímu výkyvu.

Odpružení zmírňuje nerovnosti a umožňuje obsluze rychlejší jízdu v mnoha situacích. Zároveň odpružení snižuje zatížení na tělo řidiče.

Nová ergonomická opěrka ruky.
Serie N Advance je vybavena úplně novou opěrkou ruky. Tato opěrka má integrovaný displej a joystick a díky těmto dvěma prvkou je možné ovládat mnoho dalších funkcí jako je nastavení hydraulicky, souvraťového managementu (U-Pilot), předního a zadního závěsu, vývodové hřídele, ovládání rychlosti a řazení.

Výběr typů kabin
Systém zákaznického objednávání traktorů Valtra umožňuje také výběr různých typů kabin. Traktor Valtra Serie N je možné vybavit speciální lesní kabinou poskytující lepší výhled a bezpečnost.

Nová generace TwinTrac (otočné řízení)
Otočné řízení je důležitou vlastností traktorů Valtra. Toto otočné řízení umožňuje obsluze plnohodnotně ovládat traktor při otočení sedadla o 180°.

Serie N je vybavena novou generací otočného řízení, které zlepšilo ergonomii a přidalo místo pro obsluhu. Toto, společně s vynikajícím výhledem a sloupkem řízení uprostřed zadní části dělá otočné řízení TwinTrack Valtra unikátním na trhu.

 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA